Podrška – Servis
Vođeni ciljem kako zadovoljiti zahtjeve korisnika u informatičkim tehnologijama, tvrtka Jadran – informatika u svom sastavu ima organiziranu službu tehničke podrške i servisa.
Ukorak sa napretkom informatike, služba tehničke podrške sačinjava tim educiranih, certificiranih i specijaliziranih stručnjaka iz različitih polja informatičkih tehnologija spremnih u svakom trenutku pružiti kvalitetnu tehničku pomoć kako u vlastitom servisu tako i na terenu kod korisnika širom Hrvatske.
Tehničku podršku djelimo prema sljedećim kriterijima:
Mjestu podrške:
– U SERVISU
– KOD KORISNIKA
Vrsti podrške:
HARDVER
– Osobna računala
– Prijenosna računala (DELL, ACER)
– Monitori
– Pisači (EPSON, HP)
– POS oprema
– Mrežna i komunikacijska oprema
SOFTVER
– Operativni sistemi i korisnički softver (MICROSOFT, NOVELL)
– Antivirusni sistemi (NOD32)
INFORMACIJSKI SUSTAVI
– Projektiranje informacijskih sustava
– Projektiranje komunikacijske LAN i WAN infrastrukture
– Strukturno kabliranje
– Izrada informacijskih sustava – KLJUČ U RUKE
Posebno želimo istaknuti 10-to godišnji status Microsoft Certified Partnera sa nizom kompetencijoa kao što su Networking Infrastructure Solutions, Silver Midmarket Solution Provider, Small Business Specialist Community, a sve stečeno nakon kontinuiranog stručnog usavršavanja naših djelatnika, te temeljem korisničkih referenci. Djelatnici službe tehničke podrške i servisa školovani su za servisiranje Dell računala i imaju titulu Dell Certified System Expert.
Tijekom razvojnog procesa poboljšanja naše usluge i podizanja stupnja zadovoljstva naših korisnika, fokus smo stavili na proaktivno održavanja putem ugovornih obaveza. Definiranjem ugovornih obaveza između tehničke podrške i naših korisnika može se kvalitetnijim planiranjem, boljom kontrolom te stručnijim pristupom postići veća učinkovitost prilikom održavanja i razvoja korisničkih informacijskih sistema. Na ovaj način može se u velikom broju smanjiti broj nepredvidivih grešaka i kvarova, a samim time učiniti korisničke sustave stabilnijim i pouzdanijim.
Kontakt:
Tel: 051 227 997
e-mail: servis@jadraninfo.hr